網頁

2011年4月26日

超滑的鮮奶燉蛋

超滑的鮮奶燉蛋 (2-3份量)
材料:
  • 2隻 雞蛋
  • 30克 糖(糖的份量可隨個人喜好增減)
  • 250毫升 鮮奶
做法:
  1. 先把雞蛋發好。把冰凍的鮮奶放入微波爐或鍋中稍微加熱至和暖(不要煮滾啊!)
  2. 把暖和的鮮奶加入蛋汁,再加糖拌勻。不需用篩隔蛋汁,只需用匙羹取走蛋汁面的泡沫,就可以。
  3. 用鋁箔紙封住碗面,放入已準備好燉蛋的熱鑊內,用中至大火隔水蒸 12分鐘(見鑊邊出一些水蒸氣)。每隔 4分鐘把鑊蓋提起,讓水蒸氣走出來。
評價:
呢個食譜係今早上網看到的。看上去好似好好.. 故post出黎同大家分享一下......^^

全個食譜只用上2隻全蛋... 可能好多人都覺得.. 2隻蛋?!?! 甘膽固醇咪超標lo?! 不過... 我覺得.. 食2隻蛋好過食2包薯片啦... 起碼雞蛋仲有蛋白質等營養素..... 而薯片就冇營養可言.......再加上呢個食譜係用鮮奶.. 有益健康......... 唔知用高鈣脫脂.. 或高鈣低脂奶... 效果會唔會一樣甘靚甘好味呢?!?! 真係要試過先知.......

仲有仲有... 如果30g糖.. 分2碗... 即每碗都有15g糖wor......... 如果將糖既份量減至每碗8-10g... 又唔知會唔會影響佢既味道同"埋"相呢??

真係要係假期好好地研究一下先..........^^


Source: http://www.christinesrecipes.com/2008/04/steamed-eggs-with-milk-dessert.html#ixzz1KbSMpsR2

沒有留言:

發佈留言