網頁

2011年4月22日

開blog有感

今日係2011年復活節假期既第一日,亦係我堅決為我既人生踏下第一步既日子。

今日,本應係一個好充實、好愉快既假期.. 點知,因為天文台預測「早上有幾陣薄霧。多雲,間中有雨及幾陣狂風雷暴」。於是乎,令我早早已經約好既長州遊歷團終告取消 >__<"

幸好今早都走左去陪男朋友仔... 不過... 食完LUNCH之後...佢收到個電話.. 佢平時做開的system死左.....所有network出現左問題....connect唔到...........>.<"so... 我陪左佢返灣仔..... 而我就一如以往甘... 周圍逛逛........^^ 當然唔少得我最愛既超市 + 書局啦........今日去左灣仔最大、最多書既「天地圖書」到hea....  一hea就hea左幾個鐘.... 一hea就睇左好幾本以往一直想睇既書......... 感受好深、好多......... 就好似上左一日堂甘..... 好開心^o^   有機會真係要同大家分享一下牙..........


而就係因為今日既一逛一hea... 令我立志開左呢個blog...希望同大家一齊share一下自己對健康.營養.生活同marketing既所見所感........ 亦希望由此為自己儲起一個富有正面能量既database...... ^3^

沒有留言:

發佈留言